• page_banner

nutizie

Portà un cappellu hè una attitudine

In a pista Margaret Howell Primavera / Estate 2020, avemu vistu pantaloni ondulati bianchi, camicie oversize di limone è turchese, parchi leggeri è vestiti boxy. Forse era l'umore, ma e calzette sopra i pantaloni ùn parianu micca tantu male. Parechji d'elli purtavanu fasgiolu di lino.cappelli ciò chì suggeria chì qualcosa ùn andava. U listessu era veru in Gucci, induve l'iperrealisimu di a marca d'Alessandro Michaele hè statu temperatu da l'introduzione di mezzanotte fasgiolu cappelli in culori quadrati vibranti è neon luminosu.

hat caps factory 01

U fasgiolu cappellu, chì si attacca strettu intornu à a testa cum'è una fascia, ùn hè micca un aspettu novu per i pescatori o accademici, ma cum'è accessoriu "di lussu", hè statu in i riflettori sia per l'omi sia per e donne, d'invernu o d'estate. Induve una volta era purtatu cù jeans purtati o felpe usate, avà hè purtatu cù cardigans artigianali o vestiti di design. Howell ùn vede nunda di male in questu; i cappelli, cum'è e scarpe, danu u tonu à un vestitu, dice.

E ricerche di cappelli beanie sò sparati in l'annu passatu per diventà unu di i cappelli più populari, è ùn anu micca i prublemi di dimensione chì disturbanu parechje persone. I cappelli beanie rossi cù maglii è cappuccio silhouette sò diventati un alimentu di stile di strada. i loghi è e tendenze di a moda serie lascianu a piazza à e sarture sciolte è mischji indisciplinati, i vestiti ùn sò più noiosi ma una tela per l'umore di tutti, è un cappellone cù un vestitu si sente un pocu cum'è un vestitu Armani anni 80 cù un maglione invece di una camicia è cravatta.

hat caps factory 02

Micca solu cappelli di beanie, ma u stilu Chanel's School Girl, chì rende omagiu à i film di new wave, presenta ancu un cappellu piattu cù cormi ribaltati. I film di New Wave offrenu una prospettiva unica è durabile di e donne francesi - l'ingenu inguernu cù capelli pixie, eyeliner appuntitu, un grande fiore rossu nantu à un cappellu, o chì portanu strisce è mini-gonne Brittany. I critichi di moda credenu chì 2021 serà l'annu di l'accessori, cù e passerelle in New York, Londra, Milano è Parigi duminate da pezzi funziunali chì ponu entrà in un armadiu stagione dopu stagione.Hè ancu un ottimu modu per mantene u vostru armariu sustenibile senza esse chjappu in una rutina. Dopu tuttu, l'accessori, cum'è "soft wear", ponu creà un mischju d'umore è di stile.

hat caps factory 03

à u XIXu è à l'iniziu di u XXu seculu, i cappelli eranu purtati da persone di tutte e classi suciali, cumprese quelle di i livelli più bassi. Finu à a seconda guerra mundiale, era cunsideratu impropriu per un signore di ùn portà un cappellu. I nomi di i cappelli sò ancu riccu in carattere è in associazioni storiche.U cappellu di bombetta, o cappellu di Derby, hà a forma di un pignulaghju à capu in ghjò è hè chjamatu dopu à un conte britannicu di u XIXu seculu chì hà popularizatu u stile. Una Fedora, chjamata dopu à una pezza omonima, hè un cappellu dolce cù una cima arrotondata è un bordu largu chì si pò girà intornu.Hè u preferitu di un signore, non solu pò esse adupratu per prutegge contra a pioggia, ma pò ancu esse ripiegatu è messu in una valisgia. omu in Casablanca” à l'investigatore privatu in U Grande Sonnu, camminanu per i carrughji di New York impannillati in trench è purtendu fedoras nere è grisgi.

hat caps factory 04

U scrittore Peter Mayer hà pensatu una volta chì i cappelli di l'omi eranu à a moda è eleganti, è hà dettu qualcosa nantu à u caratteru di una persona. "I Cappelli sò spessu una marca di una persona quant'è u nasu hè di l'aspettu di una persona", hà scrittu in About Taste.

On " Bonghjornu Gran Bretagna" L'annu scorsu, l'ospite hà datu à Trump un rigalu - un cappellu Churchillian - cum'è invitatu. A mossa di u cappellu di u Signore Trump hà fattu scumudà in ligna, apparentemente à un nivellu differente da a cuntruversia ch'ellu hè statu accusatu di avè causatu cù i so capelli imbulighjati.

I sigari, i bastoni da passeggio, i papillon è i costumi da bagno in una sola pezza eranu tutti i vestiti di Churchill, è u so assortimentu di cappelli stranieri hà datu à i caricaturisti una festa salvatica in l'anni 1920. Churchill hè statu momentaneamente arrabiatu è hà scrittu in un saggio: "Una di e caratteristiche più necessarie di l'attrezzatura di un ufficiale publicu hè una marca particulare chì ogni omu impara à circà è à ricunnosce. U filu di a fronte di Disraeli, u collu di Gladstone, a barba di Lord Randolph Churchill, i vetri di Chamberlain, a pipa di Baldwin - questi "pussessi" sò tutti impurtanti. Ùn aghju alcunu di sti simbuli, cusì i caricaturisti anu creatu leggende di i mo cappelli per suddisfà a dumanda. "

A legenda, hà spiegatu, hà iniziatu durante a campagna eletturale di u 1910. Era in Southport chì camminava longu a spiaggia cù a so moglia. "Un cappellu di feltru assai chjucu - ùn sò micca d'induve hè venutu - era digià in i mo bagaglii. Si stava nantu à u tavulinu in a sala, è l'aghju messu senza pensà. Quandu eramu di ritornu da a nostra andatura, u fotografu hè ghjuntu è hà fattu una foto. Dapoi, caricaturisti è ghjurnalisti di saggi anu discututu i mo cappelli: quantu, esattamente; Quantu sò stranamente furmate; Perchè continuu à cambià u mo cappellu; Quantu li apprezzu, ecc. Hè assai merda, è tuttu hè basatu annantu à un ritrattu."

hat caps factory 05

Ma u biògrafu di Churchill Petru Mendelssohn crede chì a storia di Churchill hè falsa. Churchill, cusì versatu in a propaganda, ùn pudia micca mancà di nutà a differenza trà u so cappellu è quellu di tutti l'altri. Churchill hà sperimentatu parechji stili, da u top hat à u bowler, u più famosu di i quali era u cappellu Humboldt, o cappellu hamburger.U cappellu Humboldt hè un tippu di cappellu in feltru di lana cù una cavità simile à un dettu in cima, un bordu arricciante è un nastru di raso à mezu. Hè statu scupertu da u rè Edoardo VII in alimanu. cità di Bad Homeburg in l'anni 1880 è ripurtata in Inghilterra. Churchill avia assai di sti cappelli, da u classicu neru à u più grisgiu chjaru à a moda cù nastri neri, cumprendu un cappellu Humboldt chì si hè vindutu à 11.775 $ à l'asta in u 1991 è avia un oru goffratura di l'iniziali di Churchill à l'internu.

John F. Kennedy, cù u so stile frescu è mudernu è a so testa grossa chì era raramente cuperta, eccettu in rari casi, era un veru cappellu di cappelluer.Ma e regule per e prime donne sò diverse, specialmente in publicu. In a ricerca di Google, "Cappellu di Jacqueline Kennedy" hè una opzione indipendente, chì si riferisce à un picculu Cappellu tondu cù cima piatta, corpu pocu prufunditu è ​​senza bordu, perchè pare una Pillbox. Hè ancu cunnisciutu cum'è Pillbox Hat, chì deriva da cappelli militari. Ciò chì hè accadutu u 20 di ghjennaghju di u 1961, hè statu attentamente coreografatu, postu chì Kennedy hè diventatu u primu presidente americanu natu in u 20u seculu à trasmette un discorsu inaugurale nantu à un schermu di televisione à culore.

hat caps factory 06

Ma micca tuttu andatu secondu u pianu. A notte, ottu centimetri di neve sò cascati in Washington, DC, è in u clima fretu u lindumane, tutti l'altri dignitarii purtavanu cappotti di visone spessi, eccettu Jacqueline. U so stilistu persunale avia cuncipitu u so semplice cappotto di lana per ella, è l'accessorizava. Non solu hè statu un mumentu decisivu in a carriera pulitica è in u stilu persunale di Jackie, hè ancu diventatu unu di i più famosi sguardi in a storia inaugurale presidenziale. Da quì in avanti, u cappucciu di a scatula medicinale hè diventatu un fenomenu in u 1960.

Si dice chì Jacqueline disgustessi i cappelli perchè pensava chì a so testa era troppu grande. Halston, designer di u cappellu, hà travagliatu ore straordinarie per risolve u prublema. Prima di dalli à Jacqueline, l'hà messu nantu à a so testa, si hè pusatu trà i specchi anteriori è posteriori , è u girò avanti è indietro per assicurassi chì parissi perfettu da tutti l'anguli. Era cusì ventu chì Jacqueline si allungò è fece u cappellu, lascendu un dente pocu fondu chì nimu in a stanza ne hà rimarcatu, ma si hè spargugliatu in tuttu u mondu, da a sucietà alta à u Midwest rurale. "Tutti quelli chì anu cupiatu l'aspettu anu lasciatu una buccata in u cappellu", hà dettu dopu Halston ridendu.

U ghjornu di l'assassiniu di JFK, Jacqueline hà purtatu un cappucciu piattu cù un vestitu rosa lampone. U vestitu maculatu di sangue hè statu chjosu in l'Archivii Naziunali in u Maryland è hà urdinatu di stà piattu da a vista publica finu à u minimu 2103, è u cappellu era mai vistu più.

In l'anni settanta, cù l'avventu di i parrucchieri, i capelli sò diventati più à a moda di i cappelli. Pocu à pocu, e tecniche tradiziunali di fabricazione di cappelli di u XIXu seculu cum'è a cusgitura di cappelli di paglia è u cappellu à vapore, ma sò sparite in attelli induve i cappelli fatti à misura ponu esse fatti à a manu. A dumanda di u mercatu hà piazzatu i cappelli cum'è attrezzature di divertimentu, piuttostu chè solu per un'occasione specifica. U mercatu di i cappelli hè stimatu à circa 15 miliardi di dollari à l'annu, secondu Euromonitor, una impresa di ricerca di u mercatu - una frazione di u mercatu mundiale di borse di 52 miliardi di dollari. fora di e capitale vibrante di a moda, a dumanda di cappelli cresce.

hat caps factory 07

"Hè diventatu una nova forma di spressione, un novu tipu di tatuu in un certu modu." Sicondu u designer Priscilla Royer, "i cappelli ponu cambià a siluetta di una persona, ancu una attitudine, in u modu più simplice pussibule." Royer hè interessatu à a mudernità di u cappellu, pruvendu à rompe u sensu di rituale chì u cappellu si sintia una volta in l'ordine suciale. U prublema cù a maiò parte di i cappelli di feltru hè chì ùn sò micca faciuli di viaghjà, allora travaglia nantu à materiali morbidi chì si pieganu cum'è vestiti è slip in un saccu. Dopu hà avutu una idea ardita. Chì ne pensi di cappelli invece di ombrelli? Da u cuncepimentu di a siluetta à a scelta di u materiale da fà, hè passiunata di portà una tiara. "Sociologicamente, u so putere hè fascinante".


Tempu di posta: Jun-11-2021